راه های آسان برای تعمیر کلیه آسیب دیده و کراتینین پایین 6.3
نوشته شده توسط : Andy

راه های آسان برای تعمیر کلیه آسیب دیده و کراتینین پایین 6.3

در اکثر موارد، کراتینین 6.3 می تواند به راحتی توسط پزشکی غرب یا دیالیز کاهش یابد. اما هر دو آنها نمی توانند مشکلات عود کراتینین 6.3 را متوقف کنند. در اینجا می توانیم به شما بگوئیم که با بهبود عملکرد کلیه، این مشکلات را آسان می کند. به دنبال این مقاله برای دریافت پاسخ، و یا شما می توانید مستقیما به صورت رایگان در دسترس ONLINE DOCTOR شوید.
کراتینین چیست؟ سطح عادی؟
کراتینین یک ماده شیمیایی زیستی است که از طریق متابولیسم طبیعی ماهیچه ها اتفاق می افتد. کلیه ها معمولا این ترکیب را اخراج می کنند. با این حال، زمانی که کراتینین برای برخی از زمان ها باقی می ماند، این اغلب نشان دهنده عملکرد ضعیف کلیه است. محدوده طبیعی برای مردان 0.6 تا 1.2 MG / DL است. برای زنان، محدوده طبیعی 0.5 تا 1.1 MG / DL است.
کراتینین 6.3 بدین معنی است که مقدار زیادی از سموم و زباله های موجود در بدن وجود دارد، کلیه شما به طور جدی آسیب دیده است. داروهای گیاهی چینی اثرات خوبی در بهبود کلیه آسیب دیده دارند.
درمان حذف توکسین برای کاهش کراتینین 6.3 به طور موثر اختراع شده است. این شامل مجموعه ای از درمان های چینی پزشکی است، از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام درمانی پا، حمام دارویی، Moxibustion درمان، طب سوزنی درمان، Steaming Therapy، و غیره. آنها ابتدا خون آلوده خود را از بین بردن سموم و پسماندها از خود بدن برای فراهم کردن محیط خالص خون برای برنامه های دارویی بیشتر.
در محیط تمیز، داروها به طور کامل می توانند اثرات خود را برای تحریک توانایی خود بهبودی از بافت و سلول های آسیب دیده کلیه و بهبود عملکرد کلیه با کمک توابع dilating عروق خونی، بهبود گردش خون، تخریب، ضد التهاب، ضد همکاری و جلوگیری از فیبروز کلیوی. علاوه بر این، داروهای چینی همچنین می توانند مواد مغذی و اکسیژن به میزان کافی برای بهبود ضایعات کلیه فراهم کنند. هنگامی که عملکرد کلیوی شما به خوبی بهبود می یابد، سطح کراتینین بالا 6.3 به طور طبیعی و به طور کلی کاهش می یابد. ممکن است شما از دیالیز دور بمانید.
اگر می خواهید اطلاعات بیشتری بدست آورید لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش های پزشکی را برای ما ارسال کنید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: